Kedvezményezett neve: Makrofa Ipari és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Projekt címe: A Makrofa Kft. külpiacra jutásának támogatása
Megvalósítási helyszín: 2371 Dabas (Sári), Köztársaság utca 61.
Szerződött támogatás összege: 10 000 000 Ft
Támogatás mértéke: 50 %
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2020.08.31.
Projekt azonosító száma: VEKOP-1.3.1-16-2018-00167
Projekt tartalma:
A projektet megvalósító Makrofa Ipari és Kereskedelmi Kft.-t évtizedes munkatapasztalat és gyakorlat után 2004-ben alapítottuk. Társaságunk fő tevékenységi köre az épületasztalosipari termékek gyártása, ács-állványozó, tetőfedő és szigetelő munkák végzése. Termékeink között nyílászárók, kül- és beltéri ajtók, konyha-, iroda- és ülőbútorok, lépcsők és egyéb faipari termékek találhatók meg. A projekt megvalósításánál elsősorban ismertséget remélünk a Makrofa Kft-nek. Emellett új, potenciális vevők és partnerek megtalálása a cél, hosszú távú kapcsolatok kialakítása.
A technológia megismertetése is nagyon fontos szempont, ezt a szakmai kiállításokon való részvétel biztosíthatja. Vásárokhoz kapcsolódó tanácsadásban részesül a cég, mely hosszú távon is kifejti a hatását. A vásárok kiválasztása után további kutatásokra van szükség. Ennek keretében a szakértő tanácsadók feltérképezik a kiválasztott vásár, jelen esetben a FloraCelje, MSV Brno és a ITM Polska 2020 vásárokon részt vevő kiállítókat, a látogatók körét, a potenciális partnereket, elsősorban arra koncentrálva, hogy milyen valós piaci lehetőséget jelenthet az adott partner, terület a cégnek. Kulcsfontosságú a megfelelő felkészülés, kapcsolatfelvétel, kapcsolattartás a kiállítás szervezőkkel, a vásár alatti üzleti tárgyalások megszervezése, illetve ezek segítése. A felkészítés a kiállításra kiterjed a következőkre: kiállítások általános ismérvei, kötelező ajánlások, adott kiállítás házirendje, szükséges megjelenési eszközök és lehetőségek, propaganda , hirdetések.
Elektronikus felületek készülnek: új, többnyelvű, az exportpiaci megjelenítést támogató termékhonlap felépítése. Egy-egy termék piaci megjelénésénél elengedhetetlen a design kialakítása, hiszen így válik a termék felismerhetővé és megkülönböztethetővé más termékekkel szemben. A grafikai tervezés során a termékhez kapcsolódó logó valamint a különböző marketingeszközök kerülnek megtervezésre, valamint nemzetközi marketingkommunikáció keretében különböző
reklám kampányok által kerül népszerűsítésre a Makrofa Kft. és termékei.
Makrofa Kft. 2371 Dabas, Köztársaság utca 61.
VEKOP-1.2.3-16 azonosító jelű Mikro-,kis- és középvállalkozások versenyképességének növelése Pest megyében hitelprogram.
Összeg: 10 019 292 Ft
Az eszköz: Opus IV 78-92 ablakgyártó szerszám fa- alu kiegészítéssel